Ny frissa, nybliven moster och allergisk

Det sammanfattar dagen rätt så bra..

1. Ny frissa
 fick för mig imorse att idag var dagen att ta tillbaka kontrollen över mitt hår. Så jag gick iväg o klippte mig.
känns väldigt bra och jag blev nöjd. (kort kommer imorgon..)
2. Nybliven moster
 Det blev en liten pojk på 4,2kg :) (kort kommer såfort min syster själv hade tänkt att höra av sig, istället för att själv ringa till mor o få höra nyheten av henne.
3. Allergisk
 Jag ska ju på middag idag med underbara pg. Så tog jag mig bara en zuccini ur kylen o stekte upp (eftersom det blir mat där) så till min stora förvåning märkte jag att jag gått o blivit allergik mot den goa grönsaken :/ Blev lite ledsen... men å andra sidan... va är jag inte allergisk mot i grönsaks- och frukväg?

HEJHOPP

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet hur det känns :/ började få kli i halsen av jordgubbar i somras :(

2008-02-13 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0