ny design

Som nog de flesta ser har ändrat bloggens utseende.... FAN vilket slit det var. Det tog sina timmar så att säga. Men när jag väl fattade så var det nog bland det lättaste ever.
Det roliga är att beskrivningen är så jälva detaljerad med bilder och stora ringar runt där man ska trycka o sånt (så en bäbis skulle klara av det hela) men inte Sanna inte.. Men tillslut så :)



Idag ska jag till jobbet!!! Har aldrig saknat alla så mycket... haha. Har inte träffat någon sens torsdags så jag är liten sällis-sjuk idag. Ska bli härligt:)
Det är nästan att jag saknar Michaelas din mamma- och vill-ni-veta-det-värsta-skämt
Kommer aldrig glömma när hon kläckte: "Vill ni veta det värsta!? - Sanna på BK"
Fast något säger mig att jag kommer att ångra att jag skriver detta, innan jag hinner se kvinnan :P

HEJHOPP!

Kommentarer
Postat av: linnea

De blev ju skitsnyggt! Nu blev jag också sugen på förändring, men orka :p

2008-02-11 @ 12:20:00
Postat av: Lorenny

Nice sida habibi!!!!

2008-02-11 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0