Melodifestival

image219

Okej, jag får medge att jag faktiskt kollade på programmet, fast den stora underhållningen stod Limp för via msn.
Det var riktigt roligt att utbyta kommentarer om alla uppträdanden. Jag stod för att kommentera dansbandskungen Krister Sjögrens käcka fingerknäppningar, otroligt intressanta rörelser i takt med musiken.
Det näst bästa stod absolut Björn Gustavsson för. Han är nog den mest sockersöta mannen jag sett genom åren. Åh! Långt efter var ju inte Lillgrabben som sjöng nått om Lullaby typ, "om 5år är det jag som jagar honom iaf" sa jag till limp, och det står jag nog fortfarande fast vid.
Så var det en av de tjejiga tjejerna på melodi nr 2 som gjorde tabben #1 när hon försökte "smälla igen" hönsburen som de sjöng om.. skandal.. bland det osnyggaste jag sett
Ja, så var det vinnarna. Personligen hejjade jag på Bidrag nummer 5, That's love hette den, kommer inte ihåg artistens namn. Sen delade Amy Diamond och Velvet på andra platsen. Så det var rätt så spännande när de skulle utse vinnaren "av dom två".

Kommentarer
Postat av: limp

ja han är allt bra söt, å rolig dessutom, kan det bli bättre!? helt klart drömmannen.... björn alltså, inte 12åringen ;)

2008-02-10 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0