Listornas lista... (i brist på annat att göra)

Namn - Sanna Karolina Nordström
Födelsedag - 6 februari
Hemstad - Just nu Göteborg
Ögonfärg - blå/grå
Hårfärg - blond
Längd - 164cm
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Vattuman
Är dina föräldrar skilda - Ja
Skor idag - svarta sneekers till affären och ballerinaskor till tvättstugan ;D
Svagheter - Är för stolt
Rädslor - Ormar, elaka männiksor
Mål för livet - Åka till Fijiöarna MINST en gång
Det första du tänker på när du vaknar - Är det diskat dagen innan - Ja! det är diskat. Om inte - fan, måste diska

ANTAL
Antal syskon - 2
Antal piercings - om hål i öronen gills så har jag två.
Antal tatueringar -1

FRAMTDEN
Namn på barn - typ: anna eller något annat as vanligt
Vad vill du bli när du blir gammal - RIK
Drömjobbet - Ingenaning....

FAVORIT
Mat - pappas grillat
Sport - ingen
Djur - har en vovve i Kristinehamn som jag älskar mer än mycket annat
Glass - ischoklad
Nummer - Jag håller fast på mitt 46 som stod på min första snöbräda
Tuggummi - Extra White
Helgdag - lördag
Årstid - Vintern om det är snö, annars sommaren
Tandkrämssmak - Colgate typ
Radiostation - The Voice


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - ja
Blivit dissad - har jag säkert
Rymt hemifrån - ork
Föreställt dig ditt ragg naken - eehehe
Skolkat - Jag var expert på det i 1a ring och i 9an.
Sovit utomhus - ja på arvika festivalen
Gråtit i skolan - Skulle aldrig ske
Spytt i skolan - nej
Velat bli modell - inte bli men vill nog se ut som en
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Har legat med feber i sängen idag så nej..
Sett en död människa - Nej
Ätit sushi - Loooove it
Retats - Man va inte snäll som yngre inte
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - nej
Gjort nåt du ångrar? - inte ofta... man gör ju alltid det man tror är rätt i den gällande stund
Hoppat Bungee Jump? - nej
Ljugit för någon du tycker om? - ja
Ätit en hel tårta? - Nej:P
Gjort bort dig offentligt? - för ofta
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - NEJ
Gråtit när ett husdjur dog? - Ja, när min plutt Sladden dog
Velat försvinna? - oh ja

THIS OR THAT
Cider/öl - cider
Pepsi/cola - Cola.
Mc Donalds/Burger king - Mc Donalds (måste jag väl säga?) Nej men jag har nog bara käkat på bk två/tre ggr i livet o då va de INTE goa bugers inte..
Choklad/vanilj - choklad
Jordgubbar/blåbär - jag är tokig i allt som innehåller blåbär
Kött/veg - det är gött med kött
Tv/film - same shit ?
Gitarr/trummor - gitarr
Adidas/nike - same shit?
Kinesiskt/mexikanskt - maxikanskt! TAAACOS :D
Kakor/paj - kakor
Mtv/vh1 - mtv
Blind/döv - döv, skulle va rätt skönt ibland
Kärlek eller lust? lite av båda
Hår eller ögon? Hår!!!
Katt eller hund? Hund
Lön eller ledighet? Lön
TV eller Internet? internet!!!
Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? utekväll
Pengar eller lycka? - pengar är lycka
Dag eller natt? Dag
MSN eller mobil? Msn på mobilen kanske :D

KAN DU
Gå ner i splitt - då går nog hela jag i tu
Skriva med båda händerna - kan, kan jag väl..
Blåsa en bubbla - jajje
Ha dina ögon i kors - ja
Nudda näsan med tungan - nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Någon i affären?
Du pratade med - mamma
Du msn:ade med - Tina
Du kramade - Stephanie
Du skällde på - Michaela

SENAST DU
Skrattade - igår
Grät - typ 10min sen
Såg på film, vilken? - Gone Baby gone
Tuggade tuggummi - I förrgår
Drog ett skämt - Troligen igår
Sjöng en sång - igår

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - En parkering och HÖGA träd
Lyssnar du på musik just nu - Ja, All Saints - Pure shores
Vad har du på dig - Filippa k mys byxor och svea linnet jag fick av alla på jobbet :D
Vad är det på din musmatta - laptop?

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad Player - haha, har jag säkert
Ljugit om din ålder - På fyllan isf
Bråkat utan anledning - Varje dag

JA / NEJ
Är du singel? - ja
Är du lycklig? - då o då
Är du uttråkad? - ja
Är du ledsen? - ja
Är du italienare? - nej
Är du gravid? - Nej
Är du full? - Nej
Är du en cooling? - Haha, ja
Är du från Irland? - nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej

KÄRLEK
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej?
Har du nånsin blivit sårad? - ja, har väl alla?
Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? - men ja
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för han/hon? - ja
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? - Ja
Har du haft en hemlig beundrare? - Om jag hade vetat det hade det inte varit en HEMLIG beundrare. så nej
Vill du gifta dig i framtiden? - Nej

Kommentarer
Postat av: Arga låstsas skiftledarn Fredrik Mcdonalds Bergvik!

haha Sanna, du må ha varit rolig på på Bergvik men din blogg är nog till och med roligare! Den finns numera i mina favoriter i explorern. Har du inga bilder på på lägenheten osv? Vore skoj att se!

2008-02-08 @ 18:37:09
Postat av: Me

Haha, så roligt:D
Jo, det finns bilder under Arkiv - November.. det är dock inte mina möbler för jag har så jälva sunkig kamera(mobiler du vet)men där finns det iaf på min fin fina lägenhet :D
Hur har ni det på bergvik? Saknar er :)

2008-02-08 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0