ledig

fan va jag älskar att vara ledig, speciellt när man får mycket bra saker gjort!
Igår gjorde jag en massa saker, läs nedan, och trots att klockan nu bara är lite över 10 så har jag varit till affären för att  handlat lite, samt tvättat 4 tvättar. Så ska jag städa, framför allt damsuga, snart.
Bra där!
I eftermiddag kommer Petri! (det är bra att hon skaffat sig man här i gbg, för då kommer hon hit ofta) och i kväll ska jag fika med Pullan & Karin. Så det kommer bli ännu en bra dag med andra ord:)

Efter dessa två braiga dagar väntar helvetet.. (lite overkill, men bara lite) ska jobba 7 dagar i rad... 5 av dessa dagar är 12-21pass, ett 12-22 och ett 6.30-13pass.
Wiiiie.....
Men det kommer nog bli bra, fredags-stäningningen kommer nog bli överbra..

Nej, sista tvätten och damsugarn väntar.
hejhoppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0