kommentaren #1

Ibland brukar jag skriva upp roliga citat på mobilen när det är fest, för att inte glömma bort dom dagen efter.
I lördags hade jag tydligen gjort det, och jag skrattade så jag tjöt när jag läste det.
Så här gick det till:

Vi var alla rätt så bra på lyset när vi i lördags skulle gå från Linda till Nöjesfabriken. Eftersom hon bor på 6de våningen tog vi hissen ner, av någon konstig anledning börjar hela förbannade hissen att tjuta. Alla hoppade av förutom Karin och Josse, som var modiga nog att åka hela vägen ner.
Väl nere frågade jag i all hast "Var ni inte rädda!?!?!" då kläckde Jossekosse den bästa/roligaste/ologiska svaret jag någonsin hört.. "Nej, för Karin luktar salami"

Jag tänkte efter och kom fram till att josse var nog mer dragen än jag trott, och kom på att detta måste skrivas upp på mobilen så jag inte glömmer det...
...och tur var väl det :)


Kommentarer
Postat av: limp

hahahahhahaah ASgarv! varför sa hon så för?!!?!
har inget minne av det såklart!! =( suck

2008-02-20 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0