jobb(ig)dag

Idag var det dag 4 av 7 i jobbveckan. och FAN vilken dag också!
Hela Göteborg var nog i Nordstan och minst hälften av dessa skulle handla hos oss, och efter kl 4 kom nog hela västra Götaland:P
Folk slutade aldrig att vara hungriga heller så förstängningen (då vi typ diskar o sånt som man kan göra när det är lite folk) blev aldrig av. MEEN eftersom jag är kung på att stänga var vi klara 20.45 iallafall ;D
Nog om jobbet.


Hann shoppa lite under lunchen förut, gjorde av med några hundralappar på lite kläder:) wiie

Hur var det med guldfisken eller den vandrande pinnen?! och appro på djur har jag ju länge tänkt på att köpa mig en katt för att inte vara så ensam här hemma. Men jag blev avskräckt efter att varit hos Johanna häromdagen där hennes finns.
1. Hår overfuckin'all
2. kattlukt (får mig att throw up)
3. Den ska upp på allt
4. Gelékäket är vidrigt
 Så nästa gång jag känner behovet av att äga en katt ska jag ta mig dit o komma hem med normala tankar igen.




Kommentarer
Postat av: Tina

de luknar inte om man städar kattlådan varje dag o har ett bra kattsand.
gele maten behöver de inte ha are dag + att de finns engångs påsar så de behövs inte stå i kylen.
köp en redan vuxen katt så slippe du att de ska vara överallt. då typ sover de mest.
hårar gör inte korthåriga katter.
sssåååå skafa dig en katt du;)

2008-02-27 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0