iddag

som vanligt inser jag inte hur dragen jag är fören jag kommer hem.... blir jämt typ klappkalas efter taxiturerna hem...
(jag har sens några månader tillbaka åkt taxi hem efter krogen, vilket är ett VÄLDIGT bra altenativ!!!!) ch idag var eet väldigt mycket bättre än vanligt. Kom hem för ynka 62:-. Åkte med minitaxi, letade först efter typ 9834923874 bilar om man såg någon "kvalifiserad" chaufför(stavas?) men hittade inte en enda duglig... men till sist kom Mini Taxi förbi smygandes, med en utmärkta egenskaper för att få köra mig, som fick äran att köra hem mig till Luden:D

Kort kommer när jag orkar.. (inte nu alltså)
LYCKE, min nya systerson är gulligaste i världen!!!!
pluttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0