höjdpunkterna från igår

Nu när jag har frisknat till ska jag skriva om lite händelser igår..

* För att komma till Michaela gick vi över en "hundrastningsplats" så Pernilla, bonden själv, fick gå först.

* "Det är skitbra, man kan ladda över bilderna från kameran till dator! för jag har sladdar för sånt" /michaela.

* Det kommer in en brud som skakar hand med alla men inte säger ett ord (trodde hon var stum) men hon var tydligen bara för full för att snacka.

* Beskrivning till att komma hem till henne från hållplatsen;
M: "Ser du tunneln? den ska du gå igenom"
Jag "Det är ankor i den!!"

* Hampus & Pernilla stod i baren i säkert 10min innan de fick beställa, jag till Jasper; "jag lovar dig att jag kommer få beställa innan dom om jag går fram nu" Och mycket rikigt, jag kliver fram till några äldre (typ 50bastare) o börjar snacka. Inom 2min hade jag en öl i handen. Samtidigt som de andra precis köper sina. Jasper sa då något i stil med: "först trodde jag bara du gillade brats, men nu är det gubbar?"
Det gäller bara att se sina möjligheter ;)

* Erica o jag sprang o letade efter luft, men hittade ingen... haha

* Erica tappade även bort sin väska på toan, vilket ledde att jag la mig på det as snusktiga golvet o kollade in genom dörrarna, såg ingen väska o gick ut. Då står hon där med någon grabb o kramar på honom. jag går fram o där fanns erica OCH väskan. as bra. Jag blev så glad att grabben som hittat väskan fick sig en puss.

* Grabbarna vid bratwurst-ståndet var grymt roliga med sina kortskämt!

* Hampus körde runkiballedansen o jag skrattade så jag tjöt många ggr.

Nu orkar jag inte skriva upp fler. Men det var verkligen en lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0