Helgen som va

Nu ska vi ta igen alla inlägg som skulle göras om min mor hade haft internet...

Fredag
Åkte hem med min käraste vän Karin till Kristinehamn. Karin hoppade av i Karlstad där hennes mamma bor och jag skulle vidare till Kristinehamn, där mina parents bor.
Självklart var tåget försenat och därmed missade jag min anslutningsbuss och fick sitta mellan 23.20 - 00.15 ute i VINTERKYLAN, för att vänta på nästa buss! mina tår var som isbitar efter detta.
Väl hemma hos mamma träffade jag Tina :)

Lördag
Dagen började med att jag o mamma gick till badhuset för att sola. När vi va där täffade vi på mina käraste kusiner. Casper och Felix:)
Casper, 8år, kommentar när han ser mig precis uppkommen från bassängen: "HEEEEJ!!!! oh nej... nu är jag ju blöt o kan inte krama dig" (helt ledsen) så söt :)

Felix på cykeln
Efter det gick jag o mamma till stan, o jag blev bjuden på lunch :D Tacotallrik! Mums
Och som vanligt körde gubben inne på Café Paus med frasen "Sallat te mat?" Den kommentaren är typ känd i krhamn.


Fika med tårta hos pappa blev det kl 16.
Pappa hade fått en väldigt orginell Alla Hjärtans Dag presse av Amis... Men as roligt!

 
Min pappa är förresten snyggare än din.

På kvällen bar det av till min favorit 14is Linda i Karlstad. Vi gjorde jätte goda vindrinkar, med glass och hallon i! Väldigt bra skit!
Sen kom också Madde Karin och Josse. Så hima roligt att träffa dom igen:D:D
Erika o hennes klassisar var också där.. Blev ett väldigt pådrag i den lilla 1an på 20m2.
Senare blev det Nöjes.

  
    


Söndag
Vaknade med världens ångest (som alltid när jag festat i kd) men tänkte igenom kvällen snabbt och kom fram till att det inte fanns något att ha ångest för som tur va.
Lägenheten såg ut som ett STORT bombnedslag av systemkassar, flaskor och popcorn.
Efter att jag tyckt att all alkohol försvunnit ur mig körde jag hem med min favoritbil:D (pappas saab -07a. den kan gå fort om man vill det ;D ja, jag är medveten om att du läser detta pappa;)

Hemma var det mest en väntan på att få gå o hälsa på den nyblivne i familjen Larsson Fallqvist.
SÅ SÖT! (tog tyvärr inget kort för mobilen var i jackfickan o Lavegosen ville sitta i mitt knä hela tiden ^^
Men han var liiiiiiten. Lycke-bäbisen:)

Kommentarer
Postat av: linda

ja det va en bra kväll du 14is! får vi göra om snart! men kanske i gbg denna gång.... :P

2008-02-18 @ 22:52:50
Postat av: Pappa

Va snygg jag e!

2008-02-19 @ 10:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0