bryr mig


att jag ens orkar.. kasst

Imorgon är det Pernillas sista dag på jobbet.. Så jälva tråkigt, hon är världens skönaste människa.
Hon kommer att lämna en oersättlig plats.
Men i typ vår är det vi som rockar i Blekinge :D

Imorgon bär det av till de värmländska skogarna..
Egentligen har jag inte råd, absolut inte råd menar jag, men vafan. Måste ju leva när man ändå gör det...



Igår så!
Först käkade vi middag på Svarta Oliver, förrätt och mat (efterrätt orkade ingen) dricka var det bara att beställa in så mycket man ville. Det var vääldigt trevligt:)
Sen bar det av till Babar, där var det bara att dricka så mycket man ville typ... Ac tjatade om att stänga notan i nån timma, men vi lyckades alla att övertala henne att vi aldrig hade kommit upp i summan som vi fick dricka för..
Flera öl senare kom hon fram till att det iaf var dags. Det blev väldigt för många öl över notan.. men det gjorde nog inte så mycket.
Erica stod för kvällens mest skrattande kvinna iaf:D så himla go
Efter Babar gick några hem, men vi andra traskade ner till Diamond Dogs. Där kände ac hela stället och fick några shotar o efter detta kunde hon knappt prata rent.. :P
En annan blev övertalad av Erica att inte köpa något (bra där)
Efter nån timma där åkte jag hem i tron om att jag var nykter.. well, när jag kom hem kunde jag knappt stå upp, och jag värmde en macka på spisplattan (!!) livsfarligt, sen somnade jag i duschen.. vaknade av att det var sjukt kallt på golvet.
Blev ingen sannabakfylla idag:D den var det Jasper som stod för tror jag. Han mådde inte bra på jobbet stackarn, han var fortfarande full när han öppnade, och blev bakis i takt med att jag kom in till jobbet vid halv 12.
Bra där..
Pernilla var inte heller helt okej... haha hon var fortfarande dålig när hon slutade kl 8.

Kommentarer
Postat av: Tina

HAHA vilket jäkla liv du lever:D

2008-02-15 @ 00:59:14
Postat av: Pappa

vet inte om jag vill läsa mer......

2008-02-15 @ 09:34:45
Postat av: limp

hahahahaha ASgarv sanna!
bra jobbat, så det ska va, typ iaf ;P

2008-02-15 @ 12:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0