bra start på dagen...

Sov som en gris i natt kan jag meddela alla som undrat :)
Ända fram till att telefonen ringde kvart i 9. O det telefonsamtalet var nog de viktigaste jag någonsin fått.....

S: aa.....
J: tja det är jasper.. sover du?
S. aa...
J: jaha, ja jag skulle bara säga att Siffermannen inte är död, för han sitter i vår matsal...
S: Jaha...?
(obs! klockan var alltså kvart i 9 på min sovmorgon)
(Siffermannen är en "stammis" vi har i vår matsal på jobbet, som inte varit hos oss på ett par veckor nu och då drog jag slutsatsen att grabben var död... men uppenbarligen är han inte det.
Han pratar med sig själv, luktar ÄCKLIGT och mycket, samt skriver MASSOR av siffror på servetter, därmed namnet)
A-c har gjort en grupp om honom på Facebook. Siffermannen heter den; det är bara att joina.

Det var min start på morgonen iaf;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0