2/7

Idag var också en sån där asbra dag på jobbet! Allt bara flöt på, o Dennisen & Hampan va i sina essen:D


Jag & Dennis(äcklet) roar oss
i brist på annat


Idag kom Johan förbi jobbet med tre cd-skivor med bilder som var mina.. (såhär lite över ett år efter jag gjort slut får jag tillbaka dom..:P) men bättre sent än aldrig, som man brukar säga.
Korten var från min student & bal. Väldigt roligt att se dom :)

   


1. well
2. lillasyster, jag & mamma. Det var varmt & soligt hela dagen:D
3. Pappa, jag, morfar Reinhold & mormor Anna (pappas morföräldrara)
4. Petras farmor, jag & min farmor. (anledningen till att det är petras farmor som står där, är för att hon har alltid varit som en extra farmor/mormor för mig, med tanke på att mina morföräldrar inte är mycket till morföräldrar) Men den platsen har hon alltid fyllt:)

Eftersom jag såg förjävlig ut på balen, så lägger jag inte upp några kort på denna dag.

NOG!
Hejhoppsan i galloppsan!

Kommentarer
Postat av: Sanne

ta gärna en titt på min blogg ->
http://brattlund.blogg.se
:)

2008-02-24 @ 21:47:34
URL: http://brattlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0