21 års dagen

dagen/natten började med att klockan 00.02 ringde Karin o sjöng Ja må hon leva i sin ljuuuuva stämma. Så dagen började otroligt bra:)
Sen blev det jobbet med massa paket :)

image210


Svea grejerna fick jag av Ac, Jasper, Dennis, Michaela, Ellinor och Pernilla på jobbet. Love you! :)
Nallen hade en massa tillhörande ballonger men de orkade jag inte ta med mig hem så de är kvar på jobbet.. Tack Karin!
Sen kom det blommor med bud :D Så roligt, man blev som ett barn på julafton eftersom jag inte hade en aning om vem de kom ifrån. De kom från Marie :D tack honey!
Sen kom Pullan också:) hon hade geléhjärtan o lite roliga saker:) tack sötis

Med andra ord var det en toppen morgon, dag och kväll ;D

Tack och hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0