1/7 jobbdagar avklarade

Det har varit en as bra dag på jobbet idag! Det var en sån där dag då allt bara flöt på. Love it
Hampus gjorde min dag totalt! Skrattade flera gånger så att jag låg ner på dressbordet o chippade efter luft.
ex.
Jag: Hampus är den bästa deltidarn vi har
Hampus: JAA! Och vafan får jag för det!?! - en massa skit om små snoppar o grejjer! (samtidigt som han blängde på Dennis som sagt det till honom minuten innan.

Hampus till Dennis: Får jag känna på dina biseps?
Dennis: nej inte den vänstra, jag är högerhänt. ta den istället.... (och syftade på det de flesta män gör med högerhanden)
Hampus: jaha.... jag måste använda båda ja.. (och demostrerade hur han gör)
Skrattade så jag tjöt! :D
Nog om vår mogna humor på jobbet...

Har en lite ny* & bra musik jag måste dela med mig av:)
 Lifehouse - Hanging By A Moment
 Haley James Scott - Halo
 Paula Deanda - Walk Away
 Daughtry - Over You

 *ny för mig
(en viss marie dissade låt nr.2 o sa MIN replik som jag ALLTID sagt till alla som ska skicka musik till mig
"lilla vän, den lyssnade jag sönder på för ett år sen"
Så jag antar att jag måste skriva "ny för mig" för att inte skämma ut mig totalt;P

Nu blir det duschen och sen sovdax :)
Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0