Yeahyeah

Ännu en morgon passerar förbi sömnlös, vaknade av att jag var kissnödig och tänkte då; nu är klockan kvart över 5 jag MÅSTE somna innan jag ska upp inför jobbet om 2½ timma. Det gick ju inte som planerat direkt..
Låg där och tänkte att jag MÅSTE somna nu, hur bra brukar det gå att somna då lix? Och jag är inte den som har tålamod till att ligga där och blunda. Så upp for jag.

Idag blir det jobb 9-18, men eftersom det är fucking lördag i Nordstan två helger innan jul så kommer jag befinna mig där kl 8.30 eftersom en av de två jag öppnar med är fräsk och får göra halva hennes jobb innan hon kommit om allt ska funkar under dagen. Wellwell.

Jag har ju glömt att säga att jag fick en 100%are förra veckan, och gled där med upp på 2a plats av alla skiftares GAP resultat, WOHO. Vi ligger dock på samma GAPresultat men han har några mer besök samt lite bättre CSO än mig och snor därmed första. Vi har ett besök kvar innan årets alla har kommit, Im gonna have it and its gonna be good man.

Jäjä, inget mer att säga. (fan va tråkig denna bloggfan börjar att bli.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0