Sova

Nu ska jag lägga mig, hoppas jag inte andas in någon sjukdom och själv blir sjuk nu bara..
 Du har världens bästa immunförsvar Sanna, dock inte när det gäller urinvägsinfektion som min goda vän Marie sa förut när jag pratade med henne. Och det stämmer ju väldigt bra överens med mig. Jag har inte varit sjuk sens i maj detta år! Cred till mig - fast då var jag nära-döden-sjuk å andra sidan: feber, halsfluss och öroninflammation, 2 dagar efter den värsta dagen fick jag urinvägsinfektion vilket ledde till att jag åter igen fick en pencillinkur vilket -som i säkert 90% av kvinnors fall- i sin tur leder till ph-förändring och rubbningar i underlivet = ny medicin, dock inte receptbelagd. Jag var på toppen av min hälsa.. not.

Men efter detta har jag varit frisk som en nötkärna. Och det känns som att det kommer att vara så ett tag till! (förutom min rygg då)
(Detta skulle egentligen bara bli ett godnatt-inlägg, men det blev ju något längre... hoho)
Nu då; Nattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0