slösöndag

Idag har varit en slösöndag, liksom igår. Helt okej!
Helges och pappas julklappar är nu inköpta och därmed är alla klappar klara för bortgivning. Och fan va nöjd jag är! Alla har fått så perfekta julklappar så jag får nästan en tår i ögat av egenkärlek till mina goda tankar bakom varje klapp. Hoho.
Ikväll ska det käkas chips och hemmagjort julgodis av Petra♥. Tack för det Petri! Verkligen super gott.

Dagen började med att cykla till Coop i minusgrader (!) för att köpa julklappspapper till alla min oinslagna klappar.
När jag kom hem och satte jag på julsånger på Youtube och allmänt julmyste i min nya pyamas :D


"Nu äre jul igen, jubi jul igen, nu äre jul igen jubi jubi jubi jul igen"


Ser oerhört tråkigt ut med samma papper, men de ska delas ut på tre olika ställen
så ingen kommer märka något. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0