okejokejokej

Well here I am. Efter en del frågor om varför jag inte uppdaterat ska jag nu svara: jag har firat jul...? doh.



Jul 2008 var perfekt! Alla var snälla och glada, inga sura miner - vilket brukar vara ett faktum i familjen Johansson, men icke sa nicke.
Julafton startade med -10grader och en trasport till mor från fars sköna soffa där jag spenderat natten mellan 23 och den 24de.
Hemma hos mamma var julfaktorn stor! Tomtar, ljus och röda saker stod från taket och ner.
Frulle med skinka och te.
 
En prommis hann vi också med, Trajja var inte lika glad som vi under tiden. Hehe

Sen bar det iväg till far igen för familjespel - som börjar bli något av en tradition, käk, Kalle Anka och julklappsutdelning.
 
Vi spelade TP och Tina fick barnfrågorna... mätta blev vi också.
Efter att vi sett (läs: sovit oss igenom -  också något av en tradition) Kalle drog jag o Tina till vår äldre syster. Världens godaste fisk/saffrans-soppa bjöds det på där och sen var det en sjuhejdundrandes julklappsutdelning!!!! Jävlar va vi hade tagit i detta år med det. Julklappar overfuckingall!





Anders tar upp barnas fyrhjuling som de fick av Helge!

Helge och min MILF till mamma


Klockan 8 däckade jag i soffan och konstaterade att jag ska minsann gå hem o sova nu. Sagt och gjort så låg jag snart i den bästaste soffan igen.

Underbara jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0