Now we are free

Hela morgonen (läs från ca kl 05.00 inatt, då min fulla och illaluknande 'man' kom hem från krogen) har jag plockat, städat, diskat och betalat räkningar - har missat detta totalt under juletiderna, vilket är ovanligt oansvarigt av mig. Jag har även plockat ihop allt som inte ska användas innan Alperna och plockat ner det i min stora julklappsväska:) två underställ (köpte ett till igår som var nedsatt från 599 till 199 på julrean!), snowboard-handskarna, skidglasögonen och överdragsbyxorna. wiie, längtar!
Köpte även ett större pannband som matchar min nya jacka;D übernice. Brunt&grå randigt.



Tog även upp den digitalafotoramen jag fick i julklapp, fyllde USB-minnet med bilder ifrån Frankrike och satte upp i köksfönstret.
Väldigt trevligt. :)

  
Sladden är något jag måste fundera över nu ser jag. Absolut fulaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0