Min stackars rygg

Just nu jobbar jag och sen sover jag. Däremellan har jag svinigt ont i ryggen också. :((
På måndag kl 7 är det jag som står i kö för doktortid. Kan inte leva såhär.

Jag såg min kropp gå härifrån.
Kunde inte säga det bättre själv.


Imorgon ska jag faktiskt göra något! Jag och Jasper har blivit medbjudna på resturang och något uppträdande av hans mamma, så ska hennes vän m. familj också med. Trevligt att göra något annorlunda! Men först några timmars jobb. Längtar så jälva mycket till 17 jan så jag kan få 1 veckas semester!!!!!!!

Nu ska jag lägga mig, har blivit väckt mitt i natten av sms i två nätter irad --> jag har inte sovit bra alls. Så är det. Vi får ha avstängda mobiler på nätterna numera.
Trevlig lördagskväll detta...... :/
nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0