Låsfan

Idag ville J låsa in mig igen!
När han går efter att ha sagt hejdå på morgonen brukar jag alltid lyssna när han låser (så han inte låser den som ej går att öppna inifrån.) Han har ju varit rätt så duktig på sistone - det var jag som låste in honom sist faktiskt. men skitsamma.
Idag låste han lik förbannat det andra låset och ville stänga in mig. Not okey.
Jag slängde mig upp ur sängen och kastade mig på dörren för att banka och rycka i handtaget, så han skulle vända och låsa upp innan han gått ur genom porten.
Haha, måste sett roligt ut. Yrvaken 2k liksom.

Jävla dörr. Det är nästan värt att byta dörr så man slipper säkerhetslåset. Sist var jag tvungen att dra från jobbet för att få ut honom. Nästa gång kanske det börjar brinna.. hemska tanke!

Vi tävlar lite med det där, vem som gjort det mest och vem som är mest korkad. Och han leder så jälva fett nu; 3-1.



Idag: Frulle på Fröken Olsson med stans mest dejtande flata♥ om 50 min, och sen jobba 12-21.
Puss & hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0