Julfint

Nu har den andra amarylissen slagit ut. En helt annan färg en den förra. Så lite julfint är det allt här hemma även om julpynt inte är min starka sida, julstjärna, adventsljusstake och två amarylissar. Dumt att over do it så att säga.

 

Finfina!



De senaste dagarna har jag inte riktigt haft kontroll över min sladd från mobilen till datorn, så jag har inte kunnat ladda över några kort. Men  oroa er icke, den är tillbaka och nu ska allt bli som vanligt igen :)


Denna MEGAkopp med glögg kostade mig 20 spänn.


Här har vi en sjukt stor kamel på promenix i GBG centrum.
Varför inte liksom?


   
Här har vi en sjukt sliten, fetthårig & trött Sanna efter en tråkig dag på jobbet.
Lets duscha! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

söten :)

2008-12-18 @ 08:33:40
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0