Ge mig söndag

Ska ha julklappsbyte med Jasper på söndag. Jag vill ha det nu nu nu NU NUUU. Men han vägrar, fucking "det är för tidigt" säger han. BLÄ.
Så jag satte ett ultimatum: bestäm dag. Så söndag blev hans svar eftersom jag jobbar 12-22 på måndag och 9-16 på tisdag och åker då till Kristinehamn för julfirande efter jobbet.
Sen bestämde jag att det skulle isf bli på morgonen. Jag sa INNAN 10 och han sa EFTER 10. Så kromprimissen blev kl 10.00.
Så på söndagmorgon ska julklappsutdelningen ske. Wiie, längtar så himla mycket! Blir nästan tokig av nyfikenhet av vad han har att erbjuda. Hähä. Men minst lika ivrig är jag över att se hur glad han blir över min. Hihi.

So, sunday at 10.00 IT IS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0