Gammal musik

Eftersom mamma ska ge bort sin gigantiskt gamla dator så ska jag ta med mig mitt USB-minne hem för att ta hem alla old pics. Ska bli himla roligt att gå igenom alla. Bilder kommer upp här när jag kommer hem därifrån. Kul!
What so ever, jag kopplade in minnet i datorn nu för att se om det var tomt eller ej. Till min stora förvåning fanns det massor av gammal musik från min gamla dator (ja, den jag råkade välta ner på golvet så den sa Godnatt föralltid)

Här kommer lite tips på skön musik som jag fann på minnet !

Last Novemer - Addicted to you
Anima Sola - I´m on your side
Elegant Machinery - Bild man dreams
Goo Goo Dolls - Iris
Placebo - Little Mo
Petra Halden & Bill Frisell  - Yellow
Zeraphine - be my rain
The Knife - Listen now
The Knife - Girls night out
Radiohead - Idioteque
Placebo - Heroine

Enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0