Dålig uppdatering

Anledningen till att jag inte skrivit här är för att jag somnade kvart i 9 igår ikväll. Stupade i soffan och sen blev jag halvt inburen till sängen. Haha, jag blir så klen när jag är supertrött.

Igårkväll var jag på Liseberg med den bästaste♥. Det var hur mysigt som helst och jag skuttade nog mer än var gående.
Vi köpte en varsin glöggkopp á 20kr (rena rånet, I know), kikade lite i alla små stugor och försökte även köpa oss turen på ett par chokladhjul, men det gick ju åt skogen.
Vi tog oss även en tävling i "sikta-en-vattenstråle-i-hålet-spel" och vinnaren skulle inte behöva diska på en vecka. Vem vann?!?! Jag såklart! Så behöver jag inte diska förens på tisdag. Wiiiie :)

Såklart dog min mobilsbatteri och kunde inte ta några kort, men jag lånade Jaspers übermobilkamera! Here's the result..




 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0