Chillens dag

Träffade min underbara vän Karin idag! Har inte träffat henne sens augusti innan hon drog till Umeå. Det var ett kort men kärt återseende.
Hon skulle vidare till sin man i Skåne och mellanlandade i Gbg. Så jag och Pull tog oss till centralen i vinterkylan och tog en kaffe på Espresso House. :)


Mina fina vänner

Idag har det varit första riktiga kylan i Gbg, det blev tillomed vitt på marken (!!), och jag hade på mig långkalsonger imorse. Burrburr.
Ringde till Vårdcentralen idag strax efter kl 7 "Vi ringer dig så snart det är din tur, vi kommer att rnga upp kl 11.15" my ass. De ringde aldrig upp. Gick under tiden till sjuksköterskan på apoteket och hon sa ínget intressant. Bara det jag tidigare trott; inflamation i någon muskel osv. Men doktor ska jag absolut besöka tyckte hon. Jäjä, lätt när man inte får tag på någon.
Skitsjukvård.


Jäjä, kl 05.10 slängde jag mig ut i polariskylan och stack till jobbet.
Långkallsipper och mössa is the shit!

  
Bevis på att det faktiskt kan vara vitt på marken i gbg också.

Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0