Årets medarbetare yo

happ, jag vann. JAG VANN!
Jag har nog aldrig varit så glad som igår kväll. Innan det var min resturangs tur sa alla hela tiden att "det blir du sanna" "käft det blir det inte alls" sa jag hela tiden. Har dock tvivlat så jälva hårt på detta den senaste månaden. Tidigare har jag sagt att jag kommer att börja böla och säga upp mig på plats om det inte blir jag. Men sens någon månad tillbaka började jag tvivla och den sista veckan har jag inte ens trott att det kunde bli jag.
Men när vi alla stod där i väntan på att ac skulle kliva upp på scenen o säga vem det var började jag skaka och sa att jag kommer börja gråta o kliva hem om det inte blev jag. Var så sjukt nervös. (frågade t.o.m Jasper om han följde med mig isf, det skulle han) Men så blev det inte :D
Utan jag har helt enkelt varit bäst detta år.

Kvällen var hur jälva rolig som helst och jag dansade nästan sönder mina fötter.
Här har ni mina bilder från gårkvällen. (mer och roligare kommer senare när alla kommer upp på facebook.)


sötaste tilda


En från g16 & Michaela


jag & tildus


Alle, jag & Rebin


jasper & snyggSandra


haha är jasper smygtjock?


När vi kom hem skulle jag -i vanlig ordning- duscha


man ska aldrig ta den första drinken.

Som tur är hade Stephanie med sin grymmaste systemkamera. Dessa bilder kommer soon!!
Nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Jag var nämligen grym på attt häva i mig vatten inatt. Två tillbringare och några glas mjölk gör tydligen susen för att skippa en Sannabakfylla.

Puss


Kommentarer
Postat av: pappa

Än en gång: GRATTIS!! (men jag visste ju redan tidigare att du va bäst...)

2008-12-01 @ 13:20:25
Postat av: Tilda

Grattis igen Sannus=) du är så sjukt värd det!!!

2008-12-01 @ 16:10:28
Postat av: victor

Hej,100 000 människor dör varje dag av åldrandet.Kolla in min blogg där jag skriver om livsförlängning och samhällets åldrandeproblem samt hur vi ska besegra åldrandet så att man kan leva så länge som man vill.

2008-12-01 @ 16:21:41
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0