20/12

Igår var det fullt upp, hade en såndär söndags-dag igår. När man bara går runt och gör ingenting och bara myser.
Dagen började med att vakna kl 10 (något slags rekord från min sida?.. Haha) så kilade vi iväg till Eriksberg och käkade frukost på ett Café där, köttbullsmacka, yoghurt och kaffe. Mums!
Efter det gick vi hem och la oss i soffan och hade inget att göra, det var då jag kom på den briljanta idén att ha julklappsöppning. Vilket han gick med på (?). Hehe
Jag fick iaf en pyamas som jag önskat mig:) och ett presentkort på Haga Badet!! Så himla bra present med min onda kropp. Massage, lerinpackning och välmående... here I come :) En väldans bra julklapp!

  
Mina fina julklappar:)

Klockan halv 6 åkte jag till Pull och inväntade Janicka och Otto för en myskväll med tacos och tjat. Och tjat blev det! Hur trevligt som helst och mycket spilld dricka på bordet blev det, och alltid lyckades Johannas kamera stå på just där. Såklart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0