Woha

Gårdagen började med att jag kollade schemat. Fan, 6.30-16.00. Det näst längsta o jobbigaste passet som finns (mellan 14 & 16 är det panik). Jag tänkte iaf att jag kommer att dö halvvägs till 16.00...
Klockan 13 ringde en som skulle jobba 16-20 o as bölade o berättade att hon var sjuk. Schemat var redan tajt och varorna kommer kl 17... en annan förklaring på hell helt enkelt.
"Den som kommer in o jobbar 16-20 får 400 spänn", skriker AC.
Pengarna klirrade framför ögonen o jag kläcker att jag gör det. 6.30-20.00, det kräver riktig mat så jag gick o köpte en kycklingsallad o ställde in mig på att det blir en LÅNG dag.
Klockan blev 20.00 o eftersom jag skulle hänga med Jasperson hem så var jag tvungen att vänta tills de stängt klart = lika gärna kunde hjälpa till att stänga så jag skulle komma hem snabbare.

Haha, så jag jobbade öppning - stängning på pg igår. 14½ timma. Yaaaayy. Men de sista 4 timmarna var ju väl betalda, grundlön + 100:- / timman.

Idag är jag helt slut i mina axlar och armar, kanske inte så konstigt..? Men ledig helg it is!! Ska bara chilla samt shoppa och festa med favoritErica wiie.
 Ha en bra helg alla :)
Hej to the då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0