vildaste gårdagsförfesten!

Jag & min favoritEricat hade före-förfest-fest igår. Vi drack cider/rödvin och snackade skit. Väldigt trevigt!
(vi tog mest kort med Ericas kamera, men eftersom jag kan tänka mig att hon inte kommer lägga in dom på några år så får ni försmak av oss här:D )



Efter före-förfest-festen tog vi bussen till Hamp to the lord inne i stan. Där va Hampus redan så långt nere man kunde va, haha. Att ge klunkar till honom var inte okej helt okej längre enligt männen som redan gett ALLA sånna kort till hampan.. Hehe.
Alla hade väldigt roligt och efter att Fredrik väl tjatat ut alla skulle vi dra till Berså, men ändrade oss på vägen o drog till Chalmers, vilket var ett nederlag eftersom kön var längre än kinesisk muren (ärligt).
Så Rio Rio it was. Stannade där inne i 20min o sen traskade jag o Jasper hem. Käkade korv på vägen :D
ja, kort från Hampus kommer! Tro mig, de kommer snart.

Ikväll ska jag o Petri till slottsskogen o lyssna på Håkan Hellströms (min mans) konsert.
P to the uss

Kommentarer
Postat av: ericat

Jo jag lovar gumman jag ska lägga upp dom ikväll på fejsan :)

2008-08-10 @ 09:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0