Snart helg

Torsdag morgon nu = två jobbdagar innan ledig helg.
Idag: 12-21
imorgon: 6.30-15.00
Sen är det heeeelg. wiie:)

Idag drömde jag åter igen en mardröm. Kändes så sjukt himla verkligt:
Jag hade sålt min lägenhet i Lunden för att flytta in hos Jasper, sen dumpade han mig och ville att jag skulle flytta ut. Och då hade han sålt hans mors sommarstuga till Erica för 600 000 bara. Så jag var super ledsen att inte jag fått den. Sen kom det någon random o gjode en massa konstigheter på mig.
Vaknade upp och trodde helt ärligt att allting hänt på riktigt så jag började as böla och väckte Jasper o frågade om "han sålt stugan på Rörö till Erica".
Lite små roligt.

Ooh, jag har den bästaste mannen i mitt liv!
Som meddelandesignal har jag min systerdotter Layas röst som säger; "eh, jag älskar min moster Sanna", så himla gulligt!
Nu fick jag precis ett sms så sa Jasperson i sömnen efter signalen: men jag älskar ju också dig. (med stängda ögon). Sötast han ääär! :)

P to the uss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0