Jumper

Eftersom jag vaknade halv 6 imorse har jag haft en bra stund att göra ingenting på = youtuba och fejsboka. Så när jag lyssnade på något random på Youtube kommer Jumper upp som Related Videos. Haha, så himla roligt! Har suttit o lyssnat på alla låtar som finns där nu.
Oldtimes.com
Hade massor av affisher på väggen hemma o alla cd-album spelades jämt i sterion. :D Kan säkert inte ens räkna till hur många autografer jag hade från dom. Hehe, kristinehamnare som dom är. Man tog ju en varje gång man såg någon av dom, vilket var ofta eftersom de hade barn på samma skola som mig.

Det bästa minnet är ju iaf när jag & Elina var på deras konsert i Marieberg på skolavslutningen i 5an. Hehe, rockade som bara den.
Jag var helt kär i den mörkhåriga gitarristen kommer jag ihåg.

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, kommer du ihåg när vi lekte med "jumper Lindas" barn på din pappas tomt när vi var typ 15-16? :P

2008-10-28 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0