huvudvärken arne

Igårkväll kom den värsta smärtan i huvudet jag någonsin haft. Det var helt hemskt! Somnade inte på väldigt länge o hostade som en get. Hemskt helt enkelt.
Efter att jag vaknat låg jag mest i sängen o grät av smärt. Det var katastrofalt. Halv 10 fick jag för mig att jag skulle till apotektet och slängde mig upp. Kom inte så långt innan jag typ bröt ihop igen o slängde mig tillbaka till sängen. Haha. Så yrade jag lite o mumlade en del. Det hela såg nog rätt så roligt ut.

Idag fyllde Jasperson år, jag kom in kl 9 o väckte honom med min sköna sång till Ja må han leva och ljus. Han fick kanelgifflar (typ hans favvo) och ett par dyra kalligar. Resten kommer på måndag med lönen :)
Sen la jag mig o sov ännu mer.
Ingen bra start på dagen iaf.

Efter en hel del görande av ingenting somnade vi om igen o vaknade en halv timma innan hans mor o syster skulle komma på kalasmiddag. Då hade han inte ens börjat med pajen och en pajdeg har nog aldrig blivit klar så fort. Haha.

Snart väntar sängen, God to the nattis
och ja, jag håller faktikt med om att detta håller på att bli en förfärlig dålig blogg. Bättring ska ske, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0