Halta Lotta

Igår blev det vinkväll på Halta Lottas uteservering med några av mina favorit brudar; Pernilla & Erica. 
Hur trevligt som helst och brudsnacket var på hög nivå.  
 
1. Jag ringer till ericat
2. Pernilla på uteserveringen
 
1. Ericat på uteservering
2. Dagens huvudperson igen ;D
Nu har skåningen (som egentligen är en Blekingebo) åkt hem till södrare breddgrader, och jag sitter i sängen o lyssnar på tystnaden -Pernillas mun är igång sisådär 100% av tiden hon är vaknen, men jag gillar det- och jag saknar redan folk runt mig. Gash, jag kan inte va ensam.

Ikväll blir det hemkomstfrest för två norrlänningar! Pullan och hennes fruga Jässan. Wiie.
Sanning eller konsekvens-spel är givet (om nu marren glömmer detta 3de festen i rad!?

Puss to the kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0