:(

Ångrar så jävla sjuktkuk mycket att jag inte tog mig i kragen imorse o åkte till Kristinehamn.
Men planerna inför denna kväll var fullspäckade och de drog väl något mer antar jag...? vilket var ett jälva skämt.

Imorse sa jag att denna kväll är dömd till att misslyckas. Och orden satt fett bra i min mun.
Hatar mitt liv just nu. Har endast tre vänner i denna fittstad. Kul. (inte för jag har mer någonannan stans men ändå.) Vart tog alla mina vänner vägen? Antar att jag är en usel sådan som ingen vill hänga helt enkelt. En sån där som många är bekant med men ingen känner, sån är jag.

Varför åkte jag bara inte till Kristinehamn!? Träffa Elina o gänget... :(
jälvahelgfanskap.
Sova lär jag ju inte kunna ikväll heller.
Jobba imorgon kanske? Kommer ju inte direkt bli bättre då.

Kommentarer
Postat av: ericat

Jag har också bara 3 vänner i göteborg, kan göra att man känner sig pissigt ensam ibland, så jag vet hur du känner dig gumms, men misströsta ej, det är inte för att du är en dålig vän.

Det kommer bättre kvällar...Puss!

2008-08-31 @ 01:03:40
Postat av: din favorit marie

Sanna, du är den bästa! =)

2008-08-31 @ 11:58:03
Postat av: karin

Sanna,det är bara du kommer upp till mig i norrland:)Du är alltid välkommen hit:)

Saknar dig vännen!

2008-08-31 @ 13:49:46
Postat av: Elina

Fan sanna, jag hade typ glömt bort att du hade en blogg sen jag var utan internet i typ 1,5 månad! (fråga mig inte hur jag överlevde) ;) Nu har du ännu en trogen läsare :) Du är saknad!

2008-10-28 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0