dagen

Vi har nog haft den mest schletnaste dagen på år hundrader -  skulle nog våga säga att jag aldrig gjort såhär lite och inte fått ångest över det någongång.

11.30 - 12.00 - Vaknade o diskade
12.00 - 15.30 - Jasper vaknade, deg i sängen
15.30 - 16.00 - Gick o handlade mat.
16.00 - 17.00 - Käkade mat, kollade på OS basket.
17.00 - 19.00 - Sovit

Hade det varit en av mina vanliga lediga dagar hade denna schletdag aldrig existerat, men nu har jag faktiskt semester och då SKA man vila. :)
Imorgon börjar min nya diet. Efter att jag var sjuk i våras och tappade dryga 6 kg har detta nu kommit tillbaka och verkar vilja stanna, men där trodde det fel! Jag är sjukt pepp och känner att detta kommer att gå bra faktiskt.

Nu ska jag väcka älsk, annars kommer han inte upp imorgon till jobbet - själv har man en hel vecka semester kvar. Wie.
PUSS to the KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0