Carro Klüft

Sitter här i sängen med tryckande huvudvärk och fördjävligt ont i halsen. Vaknade imorse med hög feber och kände mig helt förstord :( inte okej. Fast den är borta nu, febern alltså.
Hade tänkt att vara snäll mot Erica på jobbet idag, hon ställer nämligen alltid upp o jobbar över när man behöver det. Så jag ville ta halva hennes dag eftersom jag är ledig. Men imorse fick jag ringa o säga att jag inte kunde det, mår as. Förlåt Erica :(

Sitter här iaf och kollar(t) på längdhoppsfinalen för damer. Carolina var inte i sitt esse :( Hade verkligen trott på en medalj faktiskt, men icke. Det var som komentatornera (stavas?) sa: det räcker inte med att man heter Carolina Klüft.
Synd.

Imorgon fyller min favorit man år. Pinsamt nog får presenten komma på måndag (lön), ligger nämligen på noll och gjort det den senaste veckan.

(jag är fett dålig på att blogga nuförtiden.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0