vår & varmt?

Igår när jag slutade jobbet kl 5 så traskade jag över brunnsparken till hållplatsen där min buss går ifrån, märkbart (såhär 16h senare) var att det faktsikt var varmt och solen sken. (en gick tom utan jacka ?!)
Jag märkte det inte då eftersom febern frossade och jag var tröttare än någon gång tidigare.
Men våren kanske är på väg iaf :) ? (såhär några dagar efter att den enda snön smält bort i härliga Göteborg)



Då kan jag nog börja använda min nya jacka snart:) så ska jag köpa några nya klänningar (eftersom jag bestämt mig för att få en lite mer flickigare stil) pratade nämligen med en söt en om att jag kanske ska börja använda klackar på mina skor. (sneakers i all ära) men det kanske är dags?
Fast nu när jag tänker på det är det nog en liten klack på alla mina sommarskor.. förutom mina döskalleskor, dom jag använder när jag ska tvätta, för de är mycket mer värda än att ha liggandes i sommarskolådorna.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0