Underbara dag!

Kan inte ens beskriva vilken bra dag det varit typ.

image309

Mötte upp Pullan vid brunns vid kl 1, gick runt på stan lite o SOLEN SKEN för fullt, så jag o pull köpte solglasögon som vi glassade runt i.
Lunch på Fröken Olsson, och sedan gick vi ännu mer i affärer och gick runt i bara myste i solen.
Efter detta åkte vi till Järntorget o traskade runt i några affärer. (klockan var nu halv 5 o tiden hade ruuusat iväg) Efter detta letade vi efter ett fik på Vasa, men hittade inget som dög till oss fikalovers. Så det blev Condeco på Avenyn.
Mitt under fikan frågar Pullan när Ikea stänger; 20.00 svarade jag o kollade på klockan som var 18. Så Ikea Bäckebol blev det. <3
ÄLSKAR ikea. skulle kunna bosätta mig i någon av deras affärer.
Klockan blev 20 o de stängde. Vi åkte hem o skildes åt vid Hjalmar vid 21 tiden.
Nu ligger jag här hemma, utmattad av all frisk luft och lycklig över att ha en så fin vän:)


Imorgon blir det jobb och vardag igen. 12-21 tis-fre, sen ledig helg. Shibbyyy!
Puss


Kommentarer
Postat av: Tha Pull

Naaaaw vad söööt du är:)) Det var den beste dagen på länge och det ska vi göra om! :) LÖÖV YO!

2008-04-08 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0