typ... nu

Jag sitter vid matbordet med dator.
tina sitter mittemot mig.
Pappa hackar potatis, till gratängen.
Trajja ligger o suck.
Jag är tröttast. Tog mig nyss en powernapp framför brasan på golvet, väldigt skönt.

Ikväll blir det icke karlstad:( (jag är tråkigast) Saken är den att jag kan inte vara bakis imorgon, ska till moster tidigt imorgon. Sedan ska jag till Helge för att käka mat. Så jag har liksom inte tid.
Så jag ska följa med Tina o hennes vänner på bowlingen ikväll (eftersom jag inte har en enda vän kvar här, får jag nöja mig med hennes. Haha) Det är ju Disco-Bowling ikväll, Yay, För det första hatar jag bowling och för det andra är jag svin dålig. Så jag ska bara titta på.

Nu ska jag tydligen hjälpa till att göra grillspett. MUMS på det.

Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0