två ägodelar blev en

Jag har/hade två ägodelar som är mer värt än något annat. Mer än pengar liksom.
Det är min lägenhet såklart, sen var/är det min cykeln... Som nu är snodd. :'(

Jag blev så sjukt jälva ledsen/upprörd att jag började böla mitt på Redbergsplatsen. Kan ni tänka er det värsta; Sanna böla på Redbergsplatsen, som Michaela skulle ha sagt i detta nu. Och ja, det är faktiskt det värsta. Jag gör inte sånt. Jag är liksom man, men inte nu tydligen.
Ringde till pappa, han är den enda som kan få mig lugn, o böla av mig några minuter.. Pappsen♥
Jälva as är va dom är kom vi fram till iaf.

På lördag får det helt enkelt bli till att ta sig till Biltema, med KOLLEKTIVTRAFIKEN, o köpa sig en likadan.  (man kanske ska köpa på sig ett par, så man har ifall att det skulle hända något liknande)

:(

Kommentarer
Postat av: limp

nooooo är cykeln snodd!?!?!! what the fack!!

2008-04-11 @ 09:56:13
Postat av: jojo

Vart har de biltema här ?

2008-04-11 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0