Tröttast

Sov kanske två-tre timmar inatt. Känns värt.
Vaknade nu efter 40mins sovning. Kommer att vara död efter jobbet ikväll. Menvafan... det ska kännas att man lever:D

Må det inte bli förlängning på din fotbollsmatch ikväll, Jasper. Isf kommer jag o hämtar dig på det ställe du är på...
Du kommer inte vara mycket värd om detta skulle vara fallet kan jag lova.
Bara så du vet. :P



Efter lite shopping på H&M idag, ett par chinos, bh&trosor och hårsaker, tog jag och Petra en frukost på avenyn o gick i massa mer affärer. Det är sånt som gör allt värt att leva.
 
NUUU ska jag duscha o sen ner på stan, fika med Johanna. (att jag inte är tjockast i världen med tanke på mina fikaintag....?) Sen blir det jobb. barrababba baa, im loving it.
Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0