trött...

Det finns (minst) två så fett överskattade brudar i Svensk historia. (tyvärr lever jag i samma tid som båda dessa, och tvingas höra om/av dom titt som tätt.
Sofie Fahrman (stavas det så?) och Ebba von whateverhernameis (jag ger mig inte ens in i att försöka stava efternamnet.)

Man ser dom överfuckingallt, why? och tyvärr är de nog egentligen "större" än va som tros... why?
Som här, ett helt vanligt random kort på Victora Snyggaste Beckham. Vem sitter inte i bakgrunden om inte självaste AftonbladetSofi....
Vad gör hon på samma kort (i samma rum?!) som drottningen av eliten....?


image327

Nej, jag ska också läsa journalistlinjen, fixa en modeblogg, och sen är jag one of those...?
Nejtack, dissa dom o deras påfund om vetskap om den kommande trenden.
(det värsta är att hur mycket jag än hatar dom, kan jag tyvärr inte sluta läsa allting de gör heller, ännu mer störande.)

Haha.
tredje gången gillt; WHY?


Kommentarer
Postat av: limp=ebba-lover ;)

SYDOW (var väl inte så svårt att stava till ;P)
å du viktoria whateverhernameis är verkligen INTE snygg!! herregud sanna! typ "fulaste" "kändisen" ever! :P

2008-04-16 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0