The skeleton key

En mycket sevärd film (till alla er efterblivna filmfantaster... eftersom den är från 2005)
Den var vääldans läskig och det var ett par gånger jag var tvungen att hålla täcket för ögonen:P

image306



För er som bryr er så kan jag säga att min feber är borta nu. Känns ruggigt skönt!
Ringde mamma sent igårkväll och bara asbölade o sa att jag var as sjuk (jag orkar inte analysera varför jag ringde henne i denna stund, vi pratar typ aldrig med varann, men det kändes väl bra att prata med någon som verkligen bryr sig)
Jaja, hon sa iaf att jag skulle gå o duscha kallt, ta två alvedon och dricka MASSOR med vatten. Jag sa att jag skulle göra detta och efter vi lagt på pallade jag inte ta av mig täckena så jag somnade genast om.

Hon ringde efter en kvart o hörde att jag mest yrade, o inte alls varit o duschat. Hon blev förbannad och började typ skrika/tala högre att jag måste göra detta. Och jag lovade att göra som hon sa och la på luren.
När jag väl kommit till duschen, så kan ni väl gissa vad jag gör vid detta lag...? - somnade..
Jag har en tendens att alltid somna när jag duschar, får nog ta bort min kära duschpall så jag står upp isället.
Sen blev jag iaf bättre, och jag skämdes när jag pratat med henne igen eftersom jag bölade i telefon. Att gråta inför andra har aldrig varit min grej nämligen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ser, det är inte bara dåliga filmer som jag tycker om ;) Tur att du är på bättringsvägen pyret!

2008-04-02 @ 22:49:04
URL: http://malincicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0