Städtag

image315
Ikväll blir det partaj o utgång:)
Det är tre, TRE, helger sen nu. Måste vara något typ av rekord. Vi alla ville testa något nytt uteställe idag, så vi kom alla fram till att ingen av oss varit på Respekt tidigare, så detta blir kvällens place to be, efter fördrinkning hemma hos mig.
Så nu ska jag snart upp för att tvätta, och samtidigt som det görs ska jag diska & damsuga(råkade nämligen hålla tvättmedelspaketet upponer över soffan igår.... så det är vitt pulver överallt med andra ord. (Förvånad.. någon?!) 
Så damsugning it is!

Sen jobba 12-21. Sista dagen innan helg. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Pull

Det blire sannerligen! Nu ska jag åka till systemet:)
Syns ikväll!

2008-04-11 @ 11:39:46
Postat av: jasper

gå inte till respekt för fan, sämsta stället i stan

2008-04-11 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0