Städning imorgon!

 Det ser fördjävligt ut här hemma. Nästan så man kan tro att min lägenhet är en garderob. Allt som ska vara i garderoben är nämligen överallt förutom just i den. Styra det imorgon, med tanke på att jag inte varit ledig sens i söndags (okej i onsdags, men då var jag sjuk så den räknas inte....) så har jag haft svårt att verkligen finstäda.

Så imorgon blir det damsugning, tvättning och skura golvet. Wie! (efter det är gjort)
Efter detta ska jag o Pullan ha en ledig-från-jobbet-dag tillsammans. Väldigt skönt!
Vi ska till slottsskogen på en lång promenad. Kolla på pingviner & älgar i solen. Myys

Nej, nu ska jag o min huvudvärk gå o lägga oss.
Nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0