sannabakfylla

Har nu den gymma Sannabakfyllan slagit till igen. INTE att leka med.
Fyfan va dåligt jag måååååår.

Ac, jasper o jag skulle ta några öl på Diamond Dogs igår. Personligen var det några för mycket för min del, blev hejkalasfull typ. Kan ha varit 6-7st bara liksom. nooot to play with.
Så nu ligger jag här, slitnast ever, och försöker skriva detta. Går ju sådär...

Så kan man ju tänka att det är torsdag o jag är asbakis,... MEN detta är min enda lediga dag i veckan, så igår drack jag, för mycket, med gott samvete. (om man kan göra det:P )
Jag tog kort igår också, de läggs INTE ut. (undra varför....omg)

Mina läppar är spruckna som fan, hyn är totalt uttorkad och jag är törstigast ever.... känns bra.
Så ska jag ner på stan snart o möta Jonas för att Marie, som KOMMER HEM IDAG :D:D:D:D, ska hemnycklarna via mig, för han jobbar tills inatt. frågan är hur jag ska ta mig ner utan att spy i bussen.... :/
solglasögonen åker på. luvan också.
haha.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0