Pullans näsa..

Jahapp, minuten innan jag o Erica skulle korka upp ikväll så ringer Pullan o typ bölar o säger att hon måste till akuten med sin näsa som hon skadat på träningen... (vi som inte har någon familj här i storstan har varandra som mammor o pappor när sånt här händer, kom vi fram till)
Well, så acess akuten it was, så att säga.

"PULL, we could be drunk now, but we're sitting on the fucking acess akuten" va typ det enda jag sa... o kollade surt på henne... ;P
Efter detta besök åkte vi o käkade kebab på Nordstan (fattar inte varför jag äter äckelkebab när jag egentligen spyr av tanken på va fan det är för "kött".. men det blir ändå alltid Nordstans kebab iaf.... mitt jälva äckel)

Ja, så nu ligger jag här i min säng o ska väl typ sova snart. Det var ju en ku(k)l kväll...
Jag o Erica får ta vinet imorgon istället.

Pullan fick förövrigt en remiss till Sahlgrenska imorgon. Stackarn. Hennes näsa är helt sne, röd och svullen.

Kommentarer
Postat av: Pull and tha nose

SORRY MAAAAN! Tänk.. Nu hade vi kunnat skrika oss hesa på respekt. Jag som ville ha min nya fina klänning. Men jag är inte bitter nä. Det kan ju vara trevligt med en mysig hemmakväll. Ehum.
Tack än en gång för att du följde :)

2008-04-12 @ 00:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0