Pensionärs Sanna

Bangade fest igår. Var för trött. Röten jag äääär!

Idag ska jag o Petra, som tidigare skrivet, till Ikea:D WIHOOO
Sen ska vi försöka ta oss över den aaas stora vägen till Plantagen o köpa blommor till min balkong:)
Den måste vara blommig när farmor kommer. Annars blir hon säkert tokig. Så det är lika bra att köpa detta för att undervika åtminstone ett tjat.
Måste köpa utemöbler också, men det får bli ett senare projekt.

Kommer att bli tokbra!

Sen ska jag försöka hinna gå o kolla på Pullan när hon tävlar på konserthuset. HOPPASHOPPAS jag hinner. Om inte; HEJJA DIG PULLAN!!
Efter detta ska vi traska ner några meter till Diamond Dogs o kolla på när en vän till Karin & Johanna spelar med sitt band där.

Ha en bra dag i sooolen!

Kommentarer
Postat av: PAPPA

du behöver inte vara orolig över att din balkong inte är blomfylld. Har idag varit på trädgårdsmässa i stockholm o fyllt på lagret av pelargoner! så var lugn! jag skall fylla din balkong med vackra pelargoner!!

2008-04-13 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0